torsdag 2 december 2010

trötteeeeeer..


Har inget speciellt att skriva idag..
Hade drama & sånt bara, fast jag & kari gjorde vackra ramar.. haha (a)
Vi fick iallafall applåder när vi kom in i aulan med dom!
Kanske för att dom var så himla fula, men det var ju det som var meningen denna gång. ;-)
Jag borde göra klar både so:n & svenskan nu, men jag är sååå grymt jävla slutkörd.
Jag somnar föfan så fort jag lägger mig ner? herregud.
Skoltrött kallas de.. tur att vi snart får ett lov, som ens hinner börja innan det är slut.. men jao!
Kom precis på att jag också borde packa inför helgen hos Amanda, eheh (a)
Vi ska ha massaaaa mys, yey
Så om ni råkar hålla till i borlänge på lördag, hör av er föfan! :-D
Alltid skoj att träffa nå sötfisar, hihi :-)
Nu fick jag lust att plugga? erm..

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar