måndag 20 december 2010

datafreak?.. hihi

jag borde fan inte blogga nu.. är liksom hur jävla trött som helst!
Skulle egentligen försöka sova, men nej.. det orkar jag inte.
Idag/Ikväll är det ju Måndag, & skolan sög lagomt mycket idag.
Fattar inte meningen av att vi fick lov att vara där ens?
Kom dit, började en halvtimme tidigare än vanligt.. (typiskt!!!!!)
för att FIKA?! va i helvete liksom.. ORKA?...
Jag fick iallafall bli med i tidningen förhoppningsvis.. HAHA *stolt* att kari valde ut mig ;-) eller ja.. jag var ju frivillig haha!
Efter att vi fikade.. (& ja.. jag & mandis tjockade i oss av allt hihi (a) mums.. :*)
Så såg alla 8or & 9or på typ, Bröderna Karlsson? eheh.. fatta typ ingenting men iallafall. :-)
Sen hade vi typ vanliga jävla lektioner? jävla kuk spanska...
Får spunk på allt..... åhj!

Helgen var underbar också.. tur det!
Massor av mys med världens bästa pojkvän såklart.
Han är sååååååå underbar!!
Jag är så grymt jävla lycklig när jag är vid hans sida, & så äckligt jävla tom utan honom..
Saknar han som sagt hur mycket som helst redan, & såklart ska det ju vara jul nästa helg? men MÅSTE träffa honom snart igen.. innan jag döör!

Hoppas på att alla mår super! :*

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar