tisdag 21 december 2010

fisk?

Mmmhhhh, blir bara varmare & varmare för vare dag som går.. härligt!(not)
Jag orkar inte gå upp vid ca. halv 7 imorgon, fy rutti så värdelöst!
Vi ska ju föfan bara te skolhelvetet & få våra jävla kuk betyg.. ne fyfan va förbannad jag blir! (a)
& less på allt folk som bara pratar skit, bakom ryggen på en.. ne fyfan så jävla lågt!
Vafan har hänt? jag orkar inte bry mig så mycket.. tar upp all min energi bara.

Aja, sitter här i min ensamhet *buhu* & lyssnar på käraste Håkan Hellström!
Rätt så mysigt faktiskt.. lite iallafall.
Annars gör jag inte alls mycket? chattar med alla sociala människor osv typ..
Men inte klagar jag för de inte! eheh
Bara för att Jocke själv kommer läsa dehär.. som alla andra inlägg? ;-)
Så måste jag ju berätta att jag älskar honom mest av allt, (L)
allt för mig idag? ja fyfan..

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar