onsdag 22 december 2010

i'm not afriad


(bjuder på en halvt gammal(?) bild hihi)

Redan fett trött? & jag har lov.. herregud.
En finne i facet.. herrejävlar va jag avlider pga av den, ONT!
Känner mig inte på topp idag.. tänker la för mycket antar jag.
Lika bra att lägga sig snart? ja det är fan det..
Har iallafall inget speciellt för mig, jobbigt läge jao!
Börjar tröttna på all musik nu också, så ikväll äre Eminem som gäller.. han är ju grym han också. :-)

Saknaden till Jocke är grymt stor just nu.. skulle inte sitta helt fel om man hade han vid sin sida just nu inte.. typiskt.
Har värsta lusten att springa 8 mil för att få vara med honom?
I typ 30 minus liksom.. skulle fan nästan va värt!
Inte för att det skulle vara så mycket kvar av mig efter typ 1km då.. (a)
Känns inte som att jag har något speciellt att skriva om, så lika bra att sluta här.
Innan det spårar ut totalt, eheh

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar