onsdag 19 januari 2011

mmm, ormar :* usch...

Haha, eftersom att en viss liten tomtenisse höll på att avlida helt när han kom in på min blogg & inte var med på att musiken skulle börja.. Så är den BORTA tills vidare!
Orkar inte göra om spellistan så man får starta själv just nu.
Latis eller vad?

Kom nyss hem från öppet hus på VUC, nu är jag nog också helt bestämd hur jag vill med allt dedär med gymnasiet!
Det är väldigt skönt kan jag ju säga, och slippa ha ångest över nå sånt skit!
Borde ha gjort spanska läxan nu? men usch va jag inte vill..
Det får nog bli imorgon ;-) (a)
Har inte mycket mer att skriva om idag osv..
MEN...det ÄCKLIGASTE idag var iallafall dom där snuskiga ormarna dom hade med från rättvik.
Jag trodde nog att jag skulle typ avlida? men amanda.. hon är som sagt GALEN!!
Som klappa dom? :( ne fyyyyyyyy..
Mardrömmar inatt vet jag då! haha

Kyss & Smek.

2 kommentarer: