tisdag 18 januari 2011

Två dagar i skolan avklarade, och än lever jag!

Var iallafall till borlänge & träffade Jocke en stund igår. :)
Haha, hata alla randoms som ska förstöra.. (A)
Annars vare massa mysigt att få pussa av sig lite..
Vi har faktiskt nu vart tillsammans i 2 månader & 1 dag ;-) haha..
Tiden går fort men ändå inte? ouf.

För första gången under min tid på smedbergs, så har jag nu fått hört av en av mina goa mentorer..
Att jag äntligen hitta på något riktigt bra & fint att göra på träslöjden! ;-) hahaha
Hoppas på att höja betygen lite där då va..
Eftersom att typ allt annat har vart mer... oseriöst? (a) waps.
Börjat med 1:a världskriget nu också, känns lite mer intressant mot typ hinduismen and shit like that..
Nu ska jag kanske ta ett glas cola? eller kanske va litelite smartare, & ta vatten? eller kanske te? haha lite små ångest.. ;)
Sen sitta & bara njuta framför tv:n.. sköööönt!

Kyss & Smek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar