fredag 25 februari 2011

äckligt förkyld..

Det är ju så otroligt lyckat att starta lovet med att vara förkyld som ett as!
Så grymt överskattat är vad det är..
Som tur är börjar jag iallafall bli bättre, och ikväll blir det mys med mammi, pappa, syster, mattias & deras busfisar!
Förhoppningsvis så orkar jag det, haha

Idag har jag somsagt bara slöat & fått sova ut, rätt länge iallafall!
Det tackar och bockar jag för, typ..
Mamma har ringt & kolla priser osv för lägenheter i malung också, awesome!!!!!
Jag längtar så sjukt mycket till jag ska få sluta 9an nu, är ju så grymt trött på alla snorungar!
Att TVINGAS till att stå ut med dom är inte alls det roligaste må jag säga.. Så snälla ge mig en helgo skolavslutning NUUUU!!!

Nu ska jag inte sitta här & klaga allt för mycket, så tackar för mig för en stund iallafall.

Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar