lördag 26 februari 2011

butterfly fly away


Sitter här & bara väntar på att få svar osv.
Så lika bra att blogga lite nu, när jag inte har något annat för mig..
Idag har inget speciellt hänt, bara tagit det lugnt & planerat in lite grejor.
Så förhoppningsvis blir det mysig bowlingtime med Familjen & Bästa vännen imorgon!
Inte helt fel det inte, så hoppas!!!

Är nästan helt snorfri nu också! helt awesome måste man ju säga om det.. efter ungefär 5 dagar eller något som genom förkyld.
Har sportlov nu också om jag inte har skrivit det innan, & det menas med trevliga dagar i kläppen & maybe sälen & säfsen!
& såklart med bästa vännen!! wiiiie, kan nog inte bli mycket bättre..
Nej, nu har jag inte så mycket att skriva om.
Så tackar la för mig för idag osv!


Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar