onsdag 9 mars 2011

nobody's perfect

Skolan är värdelös, & typ alla idioter på den.. och där räknas inte mina underbara vänner in!
Jag har verkligen fått nog av allt nu.. orkar snart inge mer som har med skoläcklet att göra!
Vill bara så långt bort som möjligt känns det som..

Idag har jag (äntligen) pratat ut med mamma.. behövdes verkligen!
Jag orkar bara inte med att bli kallad samma jävla sak hela tiden.. har liksom blivit kallad samma sak i typ 3 år också.. känns toppen ni, eller inte!
Ingen är perfekt som man brukar säga, så kan ni inte bara lägga ner?
Nämns det en endaste gång till.. vet jag fan inte vad jag gör, men inget kul iallafall!
Men bara för allt detta, så blir det maybe operation senare nångång i livet eller något?
Just för att detta inte ska hända igen, för det orkar jag som sagt inte... men inte helt säkert att jag måste opereras, men antagligen... :/
Riskerar att tappa känseln resten av livet i läppen.. men det sket man la i!

Nu ska jag inte skriva om deet här mer.. bäst så

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar