tisdag 15 mars 2011

white horse


Ska faktiskt inte skylla på att jag inte har haft tid att blogga nu på några dagar, det är bara av ren lathet! hihi
Egentligen skulle det ju passa att göra engelska läxan i det här inlägget.. men nej, det orkar jag verkligen inte just nu! ;)
Och nu undrar väl nyfikna nördar vad fan det är för läxa.. men vi fick liksom välja läxa, & då vart det ett inlägg på engelska för mig här! (såååklaaart..)
Men iallafall..

Idag har inget speciellt hänt i think, mest det vanliga i skolan osv.
Vi fick la tillbaks svenska nationella provet idag, alltså ett av dem.. & det gick super bra!
Fick iallafall vg.. och det trodde jag verkligen inte!! wiiie.
Nog om det.

Har fått någon knas idé att börja skriva en låt titel som titel i varje inlägg.. eftersom att jag är såå grymt värdelös att hitta på något bra!
Så det får då bli så ett tag. :-)
(bild bjuder jag på också ;) )

Kyss & Smek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar