onsdag 20 juli 2011

-"jag måste stoppa dig, stoppa dig.. "





åhj, medans två av mina fina vänner är i malung och kanske dansar massa? eller bara njuter.. så sitter man hemma i soffan & är typ sjuk? skit roligt.. NOT!
Jag blir nästan sur på dedär... orkar verkligen inte med att va helt slut, och ha så ont i halsen.. så grymt onödigt!!!!
aja, huvudsaken är ju att jag blir frisk nångång.. som jag nästan är redan nu.. inte så långt ifrån iallafall, hehe GÖTT MOS? typ iallafall.
Att man fortfarande är hungrig gör ju heller inte saken mycket bättre.. lalaa livet är så underbart! haha

chillar nog med min chipspåse resten av kvällen, om jag kan svälja (a haha.
& kanske lite härlig musik, känns som att de skulle behövas en kväll som denna? åh, myyyys <3
Aja, nu ska jag kika in lite kläder i senaste H&M katalogen!! wihoo see yah
(vart också att bjuda på lite random bilder hehe, TRÖK här (a) )
Kyss & Smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar