söndag 17 juli 2011

livet rullar pååå


Sitter och myser ner mig i soffan och avnjuter iskall cola & supergoa risen! kärlek är vad det är.
Hela byn har haft loppis i helgen, rätt skoj med allt folk som va in och kika på allt skräp.. men roligaste med allt va när de va slut! haha, PENGAR <3
Igår kväll var de 50års kalas för hela slanten! sjukt roligt hade man faktiskt.. :)
Dansade tom med på slutet! tack vare min älskade Mandiis ;) haha.. känner mig också väldigt stolt att jag har dansat med Mattias också, haha guu va kul! :D
Nu laddar jag upp inför nån kväll på dansbandsveckan med två goa tjejer! förhoppningsvis mycket dans (a haha.. känner mig rätt ja..
Snart börjar ÄNTLIGEN kourtney & kim take new york, käääääärlek på de hehe. så lika bra att avsluta här!

Kyss & smek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar