fredag 29 juli 2011

mot örebro.. snart! hehe

WIHO, snart drar jag mig iväg mot örebro!
Mys med mina sötaste mysfisar & massa lek, hehe.. jag är en stolt moster/faster! :')
Har så sjukt underbara syskonbarn så jag tror jag kan dö. Så söta och underbara!!!
Jag målade faktiskt nästan helt klart mina stolar till lägenheten igår också, känns skönt med det gjort nu!
Lägger nog upp bild sen när jag är hemma.. eller så får ni vänta tills jag lägger upp bilder på lägenheten när den är helt klar! hehe vi får la se.
Jag borde nog kolla så att jag har med allt i väskan.. inte för att jag ska vara där så länge men iallafall.. ;)
Drar med mig min mini pc också, så jag har något att göra i typ 3 timmar och ännu mer..? Ingen som har dött av att sitta på ett tråkigt tåg själv så, hehe.. men vem vet jag kanske blir den första?! om de nu inte är nån som redan gjort de...haha :(
Men nej, bloggar mer på tåget faktiskt, så jag har massa att göra!!! :D
seeee yah sötfisar.


KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar