fredag 29 juli 2011

@ the train tooo örebruuu!!


sitter på andra tåget nu, skööönt att slippta byta nå mer iallafall!
och drygt en timme kvar bara tills örebro.. åh va gött.. ;)
Känner att jag saknar nån att smsa med för tillfället, meeen alla är ju så osociala idag! haha typiskt.
Jag kommer antagligen inte blogga nå mer i helgen tror jag.. men man vet ju aldrig med mig.. så lurig som jag kan va! ;)
Hehe, känner att jag saknar Mandisss superduper mycket nu.. inte okej, men snart ska vi ju iallafall börja skolan.. ny klass och allt o; omg.. läskigt egentligen?! nejdå, detta klarar vi! :D
Jag orkar inte blogga just nu egeentligen känner jag, men har ju inget annat för mig så varför inte..?
När jag kommer fram ska jag iallafall med dom på något random kalas, haha fräänt de.
Längtarlängtarlängtar efter mina mysfisar nu ju.. åhj, jävla tåg skynda på!!!!

Nu ska jag inte babbla på nå mer onödigt.. så bloggar mer nån annan gång när jag har ork och tid. seeeeeee yah sötnissaar!!

KYSS & SMEEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar