söndag 21 augusti 2011

första skoldagen på GYMNASIET! wiiie


Häär har ni dagens outfit hihi, bara för att de är första dagen i skolan! ;)

Annars sitter jag här & äter gröööt (jaa det är sant hihi) i min ensamhet! En timme tills jag börjar.. kunde verkligen ha sovit längre men nejdu! :D
Jag börjar som sagt handels & administration idag, är nervös till 13833821378!!! heheh, men det går nog bra. :') känner endast en 1 i klassen, annars har jag bara pratat lite med en till ungefär.. hehe usch :( jag kommer dö känns det som!!!!! :ooo
Jag känner mig riktigt onödigt nervös typ, när det väl är över kommer jag antagligen tänka.. FAN va onödigt att va så nervös osv haha :(
Förhoppningsvis får jag gömma mig bakom nån jag känner (a) HOPPAS!! haha för det behöver jag :D
Det som är gött är då att vi ALLTID börjar 9 eller senare.. eftersom att alla som pendlar (hihi, från där jag bor och från fler ställen ;) ) ska hinna dit.. så asum att bo här! :D
Nu måste jag blåsa håret & fixa.. seee yah later!

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar