måndag 22 augusti 2011

överlevande knutssss...

jag ÖVERLEVDE första dagen! haha yaay. Somsagt så var det grymt onödigt att va så grymt nervös.. men det gick ju inte att gö något åt! ;)
Min klass verkar bra också, lovleeeey!
Nu väntar jag in mammsaaan, som vill se att jag lever.. höhö. Och konstigt nog så gör jag ju det! haha, gött mos?
Vi hade bara en slapp dag idag, med en MASSA info... lekar osv :') Och redan imorgon väntar både Engelska & Matte diagnoser...... SKIT KUL?! not......
Men går man i skolan så gör man, inget mer med det!
Har inte fått så mycket sömn.. först vare för att jag var så nervös, och exakt när man håller på att somna hör man några av mina grannar komma in genom porten.. fulla?! antagligen, och inte är då dom tysta.. så låg och hörde massa skratt, prat, musik & masssa äckel... BLÄÄ för lägenheter vid sådana tillfällen säger jag bara!!!
Nu ska jag kissa (hehe, bra att veta va?) sen ta något att äta.. Maten i skolan va inte den godaste idag, hihi! men bloggar sen när jag har tid. seeeee yah


KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar