söndag 14 augusti 2011

home sweet home..


Känns faktiskt otroligt skönt att änltigen va hemma igen!
Hade väldigt trevligt i både gbg & norge osv, men alltid bäst när man kommer hem som sagt.. ;)
Vi har fått se så otroligt mycket vackert under resan, & jag är VÄLDIGT nööjd med allt!!
Får förhoppningsvis träffa vissa av mina älskade vänner snart hoppas jag också, va ett tag sen? usch va hemskt.. Men det blir nog malung till veckan iallafall :')
Och buuusa runt där med goingar.. heh
Snart är det skolstart också.. både tragiskt & underbart på samma gång ju, ska bli kul att träffa nya människor osvosv.:')
Kommer dock sakna min älskade gamla klass otroligt mycket! vi var en perfekt klass på slutet <3 och har gått igenom både roliga & väldigt tråkiga stunder tillsammans, jag tackar er för att ni kämpade tills vi blev så bra!! ni kommer ALLTID ha en plats i mitt hjärta.. älskar er allihop!! :') en gång en 9bare, ALLTID en 9bare ;*

Nu ska jag snart ta mig en förhoppningsvis lång & varm dusch, skööönt!

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar