torsdag 11 augusti 2011

tackar göteborg för denna gång...

Nu är vi påväg ifrån göteborg, såå blir att åka genom Norge idag & sen hem..
Känns lite tråkigt men skönt på samma gång att vi snart är hemma igen, vi har fått se otroligt vackra utsikter när vi åkt på vägen fram... Om jag någon gång fick absolut lov att välja att bo i stockholm eller göteborg av en konstig anledning.. så skulle jag SJÄLVKLART flytta till göteborg!!! sååå otroligt vackert överallt, iallafall när man kommer utanför till allt hav. mhhhhhhh, kärlek på det!!!
Igår tillbringa vi ju somsagt hela dagen på ett mysigt Liseberg, regnet föll ner lite då & då.. men vi vart iallafall blöta av kållerado & flumeride.. haha usch :')
JAG ÅKTE UPPSKJUTET!!!! fast att jag är hur rädd som helst för höjder (a' meen jag tänkte att jag bara lever en gång.. ;)
Annars va det nog Kanonen som var roligast, höll på att dö i sista upp&ner svängen.. hehe (a
Trots att det va sensommar & lite halvkasst väder så var det fullt med folk överallt där.. som vanligt alltså?! haha
Men mest norskar......
Nu orkar jag verkligen inte skriva mer, pga att jag kan bli illamående lätt... inte okej! meeen, bloggar när jag kommer till sverige igen sen. Så hoppas alla njuter av sista tiden på sommarlovet!! för det gör jag. :')

saknar min älskade pojkvän... <3

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar