onsdag 10 augusti 2011

mooooooot gbg bitches!

say whaaaaat!
JAG ÄR PÅVÄG MOT GÖTEBORG mina damer & herrar.. känns härligt!!
Meeeen, blir antagligen att sova i uddevalla? trevligt det med säkert. hehe
För övrigt så befinner vi oss mitt i ingenstans?! (enligt mig iallafall.. eftersom att det är skog hihi) Meen vet iallafall att vi för kanske en halvtimme eller timme sen åkte ifrån strömstad.. lurigt dehär tycker jag! ;)
Jag ser verkligen fram emot liseberg imorgon hehe, jag har längtat efter karuseller i säkert ett år?! hahaha, desperat eller vad...
& Just att vi ska till liseberg känns ännu bättre, eftersom att vi inte vart dit på så länge! wiiee
Kan ju också meddela alla dalmasar & kullor att det INTE regnar här! hahah känn er mobbade <3 nejdå.. för att va lite extra snäll just idag, sså kan jag ju erkänna att de knappast är så fint väder här heller, inte för att jag bryr mig så mycket idag men iallafall.. ;)

Nu snart får jag la antagligen dålig internet mottagning eller nå lagg, så jag avslutar här!! bloggar kanske senare ikväll om vi får tag i nån mysig liten stuga eller något.. annars bloggar jag när jag får tid till det bara! :')
seeeeeeeeeee yah.

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar