tisdag 9 augusti 2011

jag (L) bussar.. fast neee.


wääääh, jag sitter som vanligt på en underbar (noooot) buss.. Mitt ute i ingenstans är vvi nu också.. Meeeeeen är man så dum & inte tar med kläder & skivor fast att man vet att man snart ska dra mot gbg med the family får man ju skylla sig själv har jag märkt nu! hehe
Plus att det är varmt som inåt helvete på den här äckel bussen?! ska det inte räcka med att de är långt att åka...... nej antar inte de :(
Jag vill bara ut härifrån nuuuu!!!! åhj får snart panik känner jag, kanske för att jag är en pms kärring i några dagar, heheh.
Men jag har maggio, MANGEEEEEE!!!!, petter 6 bruno mars + I AM SO ME att tacka osv.. utan dom hade mina bussresor vart helt förjävliga haha ;) ( massa fler såååååå klart!)

Men iallafall, ska ju som sagt till göteborg nu nån dag i veckan, känns otroligt gött faktiskt!
Blir iallafall en dag på Liseberg & åka så mycket som det går! ASUM.. längtat som bara den (a)
Blir förhoppnningsvis lite shoppning i den vackra staden också! (väldigt ovanligt att jag vill shoppa va? haha)
Nu har jag inte alls mycket annat att skriva om tror jag, inte så mycket som händer i detta äckel vädret direkt..
Så hoppas alla mår helt otroligt awesome!!

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar