onsdag 31 augusti 2011

my life as emmaa jaojao.. hihi


saaaaaay whaat? jag älskar svampbob! hihi
JAG FÅR sPUNK PÅ FINNAR............. whäääääääääääääää jag tyycker dom förstör lite mycket hihi, man ser så äcklig ut typ :( bläää!!!
Meeen idag vare iallafall en rätt chill dag i skolan!
Dom roligaste ämnena, eftersom att det är dom vi vill lära oss! hihi wiie :D
Något annat hände knappt i skolan.. iallafall inget som är såå värt att skriva här! ;)
Just nu sitter jag bara i min fåååååtölj & chillar rejält, i väntan på att mina bebisar & mami & pappa kommeer!!! wiie, mysigt jaojao..
Jag saknar mina vovvisar sååååå mycket... inte okej att va utan dom ju! :( men får leva med det antar jag... hehe :(
Imorgon kommer iallafall sanna också! jag längtar, hihi :') she will sleeep here också awesome jaojao.
& Sen på fredag blir det Kaarin antar jag? :') & Lördag FALUUSTAD! wihooooooooooooooooooooooooo :DDDD

Nu orkar jag inte va så random längre, men bloggar sen nån gång i liveet.. synd nog ;) haha

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar