tisdag 30 augusti 2011

perversa kräk!

Jag hatar alla patetiska kräk, som bara utnyttjar människor?!
GÅ & HÄNG ER ELLER NÅGOT!!!!! jag tänker inte stå & se på när ni bara krossar allas hjärtan, det är ÄCKLIGT, otroligt ÄCKLIGT dessutom.
Nu syftar jag verkligen inte på någon speciell.. eller jo kanske, men dom som känner att det passar in på dom.. tar la åt sig då! :')
Jag ville bara få det sagt, att jag verkliger HATAR folk som håller på som dom gör med sånt där... Nu får det faktiskt vara nog!!!
Dom får en att känna en speciell, otroligt älskad, perfekt osvosv.. men sen när dom får det dom endast är ute efter, sticker dom! och lämnar kvar en i skiten.. LÅGT är ordet, nej föresten det finns inget ord som förklarar hur hemskt det är!! (enligt mig)
Kärlek ska vara något vackert & underbart, ni kräk som bara leker runt kommer sitta där hemma ensamma i sina äldre dar, och klaga på... varför har jag ingen familj? barn? osv... SKYLL ER SJÄLVA SÄGER JAG BARA!!!!

Nu ska jag sluta klaga för idag, orkar inte slösa för mycket tid på idiotiska äckeln... TACK FÖR MIG!

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar