tisdag 30 augusti 2011

tisdag.


felååååt att jag inte bloggat på nån dag, men ibland är det verkligen tomt där uppe i skallen.. kan iallafall skylla på att jag är blond! ;)

Har somsagt inte hänt så jätte mycket antar jag, har bara vart i skolan igår och idag, Hade skolfoto idag också? bläääääääääääääää...........
Jag antar att jag ser förjävlig ut som alltid, haha typiskt det!
Nejdå, det duger säkert.. Nea fick ju sätta in namnen på rätt ställe på gruppfotot, hon tyckte då att den va godkänd, wiho! ;) haha
Hade förövrigt långa lektioner med Matte & Engelska.......... INTE OKEJ!
typ två timmar på båda? usch, man avlider seriöst helt & hållet typ? men det är la en vaneeeeesak..
Sen hade vi ju första Branschkunskaps lektionen!
Känns verkligen som att dom här tre åren kommer va roliga, wihoo. :')
Nu tänkte jag krypa ner under täcket, läsa lite i engelska boken.. och så klart i veckoreyn & solo! lovley
(JAG GILLAR INTE MINA GRANNAR VISSA GÅNGER........... KASS MUSIK.......... BLÄÄ!!)
massor av kärlek till alla! (UTOM GRANNARNA HIHI, kanske nån annan dag om dom har tur! ;) )

KYSS & SMEK!


KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar