lördag 27 augusti 2011

lycklig emma, på heltid från & med nu? wiiie


Idag är det lördag, och anledningen till att jag ha inte har bloggat sen i onsdags är ingen speciell, orkade väl bara inte hihi.
Har inte hänt så mycket iallafall så, utom igår.
När Karin kom & hälsa på till Malung, kan säga att vi knappt sov.. haha!
Kul vare också :') fast att Malung är så pass dött.. ;) Nästa helg taggar vi nudå!!! granny & kanske shopping <3 mhhhhh love it!
Får träffa massa trevliga människor, undeeeeeerbart ju! :D livet är inget annat än lovley, fast än att ens tankar inte alltid är så positiva, men nu ska jag lägga ner med alla emoperioder jag får, eller iallafall försöka så gott det går! Känns faktiskt hur gött som helst att säga detdär, så rätt!!! JAG ÄLSKAR LIVET <3

Första veckan på gymnasiet gick snabbt, väldigt snabbt också! men såå sjukt jag trivs redan, och jag är stolt över att jag hade mod nog att börja utan mina vänner!! :D
För jag har faktiskt fått nya härliga personer som miina vänner, känns verkligen rätt måste jag säga. :') UNDERBART!!!
Hoppas alla andra som börjat nya skolor osv trivs & självklart alla andra också! och att alla mår superduper bra, för det gör då jag! :DDDD

KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar