onsdag 24 augusti 2011

onsdag..


åååh herregud vad jag äter massa frukt & har mig...... gah känner mig onödigt nyttig, typ eller något sånt hihi.
Limevatten istället för gooo iskall cola?! vad äre som händer med mig... hahah är rädd nästan, nejdå! dags att vara lite nyttig iallafall.
Annars har jag inte alls mycket för mig idag, skolan dög.. hade vart roligare än några tråkiga filmer & tråkigt gupparbete.. men ingen man dör av hihi!
Kom precis på en sak jag glömde handla också....... INTE OKEJ! hehehe, men det roliga är att jag måste ha de, tills imorgon... o.O
mhh, vii (HA11) & HP10 (tror inte vi skulle va nå fler?..) ska ut i SKOGEN IMORGON? blääääääää, och sen så ska de nog regna? åhj, varföööör vi?! haha :(
men förhoppningsvis första & sista gången.. hihi

Nu ska jag ta fingrarna ur röven & försööka mig på en joggingtur!! men vi får se... känns inte så peppande just nu precis, seeeeeee yah


KYSS & SMEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar