måndag 5 september 2011

det går bra nu!

Kom precis på att jag egentligen inte skrivit vad som har hänt nu på nån dag? hihi
Men har bara umgåts med underbara människor typ så!
Skolan går superbra också, trivs som fisken i vattnet!! hihi
Jag är förövrigt redan less på matten, men det går.. har ju en glad & go lärare iallafall. ;)
Nu vet man verkligen att man går gymnasiet.. alla långa lektioner, mogna människor, behandlas som en vuxen av all personaal osv! lovley
Funderar om det snart får bli och ta en shopping tripp till borlänge eller något? var ju huuur länge sen som helst känns det som!!! inte okej.. ;) men så blir det när man bor ännu längre bort därifrån nu mer.. typiskt.
Annars får det bli nätshopping!! måste ha något nytt att ha på mig ju. hihi
Nu ska jag nog fortsätta med min livsnjutning!!! jag älskar livet ju, orkar inte med att tänka negativt om allt nå mer nu, så kyssss på allt! heh

(slutar med att skriva kyss&smek i slutet av inläggen också.. blir lovelove istället.. mer moget! ;) )

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar