tisdag 6 september 2011

hatar dom här rubrikerna...


Sitter i min för nuet kalla lägenhet? eller så äre bara nå fel på mig ju..
Har faktiskt frysit hela dagen också, inte okej alls!!
Hade äckliga lektioner idag som jag kallar dom.. två långa pass med matte & engelska? omg.. inte gött det ni, stackars ludmila! haha
Skulle också ha haft branschkunskap.. men eftersom att vi ska hålla på med rollspel, så var vi för få för att börja idag! gött så
Annars har det inte hänt något? sitter just nu och funderar över vad jag ska göra för mat idag.. vill göra nån pastasås, meeeen då måste jag gå & handla? haha åhj!!
Blir antagligen något enkelt... ;) (som alltid hihi)
Nu ska jag skaffa mig ett liv, försöka iallafall & kanske läsa klar sidorna för denna vecka i go ask alice.. (engelskaskit) lika bra att få det gjort!!
Hoppas ni mår bra dääär ute/inne hihi.

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar