torsdag 29 september 2011

Igår var en bra dag, igår var det bra!

Hellu mina fina, Igår vart en lyckad dag/kväll/natt! hihi, flötonsdag var ju ett bra påhitt trots allt. :)
Vi började flötkvällen med en riktigt go och flötig kebabtallrik, haha på Malungs Nya Pizzeria.. GÖTT säger jag bara höhöh, sen gick vi vidare för att köpa ännu mer gött & flöt, GODIS.. Och gooo läsk då. Sen gick vi hem hit igen för att lägga oss i sängen och mysa ner oss och så klart fisa in min säng..... haha såå hä luktää! Sen slog vi på filmen "hur många lingon finns det i världen?" hahaha jag dooog va goa dom är!!! och så jävla söta, åhh hihi
Men ja.. lite sad face vart det ju också.. :( men mycketmycket bättre än "jag saknar dig" haha.... usch
Efter filmen drog vi ut efter många om & men, och vi hamna utanför skolan på en parkbänk?! hahahaha sittandes med en dator och dunkar musik mitt i natten? haha, goa är vi.

Nu sitter jag hur som helst och har precis ätit frukost.. som är dagens äckligaste & värdelösaste måltid (enligt mig) Måste verkligen TVINGA i mig skiten, menmen lika bra att göra det!
Nu jävlar ska jag fan sova längre nästa torsdag.........går upp alldeles för tidigt ju. Inte alls okej tycker jag... hihi
Skoldagen ser väl ungefär ut såhär...

Bransch/entrepenörskap/servicekunskap
Lunch
Info- & kommunikation
Bransch/entrepenörskap/servicekunskap

Alltså en chill dag! det diggar vi verkligen. :) Plus att info & kommunikation blir kul idag hoppas jag! för vi får nog arbeta med vår uppsats inom trender som vi håller på med i branch/entrepenörskap/servicekunskap.. Som jag och Nea skriver om Mode & nissar in oss på klänningar. Roligt är det, fast att vi knappt börjat! ;)
Nu är det typ dags att börja göra sig i ordning...? Mer än en timme kvar tills vi börjar dock men vill ju va i tid!haha, snart är det HELG också.. som kommer att bestå av FAMILJEN 
Jag gillar det verkligen.. Och när jag kommer tillbaks hit på söndag består det av FlötSöndag! hihi mysmysmys. Nej nu måste jag sluta här.. men bloggar säkert senare, seee yah! pusspuss

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar