tisdag 27 september 2011

oldpic but i don't care

Hej mina fina, kvällen har inte alls vart den bästa kan ju säga. Ungefär när jag satt och skrattade åt idioterna på sol,fest och oroliga föräldrar ringer mamma.. då säger hon, PAPPA HAR ÅKT IVÄG MED AMBULANS.. allt bara fryser still i mitt huvvud, gapar och ser allmänt efterbliven ut! Kunde inte fatta det hon precis sa till mig.
Alla tankar om vad som har hänt snurrar runt inom mig innan hon ens hinner säga ett ord till, Han hade hur som helst vart på en cykeltur occh när han kommit hem vart helt snurrig eller något? fattade nog inte riktigt vad hon pratade om i den sekunden.. Först hade dom trott att det var något med hjärtat. Men fick precis reda på att det endast var något fel i öronen som gjorde att de vart konstigt inom honom och han kände sig så sjukt dålig. Så nu är mamma påväg till Mora för att hämta hem han! SKÖNT. För annars hade jag inte kunnat sova inatt, skulle bara ligga och gråta.. det gör ont när man inte riktigt vet vad som händer med dom närmaste. Jag har faktiskt aldrig vart med om något liknande med mina föräldrar, därför vart jag extra rädd antar jag?
Utom detta har kvällen bestått av tankar om detta... promenad, tröstätning osv... men nu är jag bättre i mina tankar i alla  fall! vilket är en jävla tur måste jag säga..

Imorgon är det ju Onsdag, alltså FLÖTONSDAG! ;) haha, måste ju säga att jag, Nea & Johan är go.. Vi har våra flötkvällar & bara njuter av stunden. MYS! Känns bra att ha något att göra tycker jag, att slippa va i lägenheten ensam så mycket. hihi
NU ska jag försöka bli tröttare känner jag, men det kommer ta några timmar antagligen. HAHA! Typiskt mig alltså, menmen... bara jag sover. :) 
Hoppas eran kväll inte vart lika depp som min, för det är inte okej! seee yah


lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar