söndag 25 september 2011

lyckad helg osv

Kan ju börja med att säga att helgen har varit rätt kul faktiskt, vart lite för mycket kanske.. men inget allvarligt. :) Mår konstigt nog helt okej, det fattar jag själv inte helt men så är det! sköönt som bara den måste jag då verkligen säga er. wiho
Fick umgås med massa underbara och så sjukt trevliga människor också, lovley säger jag då bara!! Träffade dock också på folk man inte alls gillar så klart.. men sånt är livet! Jag tänker inte gå & klaga över sånt. :) 
Nu ska jag chilla sönder framför tv:n och senare blir det kanske film med i alla fall Nea! gött det. 
Kommer maybe lite bilder från helgen om jag får tag i från sanna.. om inte ska ni kanske va glada.. haha ;) nejdå! 
Hoppas allas helger va trevliga osv, bloggar sen nån gång när jag pallar! see yah

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar