söndag 25 september 2011

tidsfördriv bara...

nämn något som gjorde dig glad igår: alla härliga människor
vad gjorde du kl 08 i morse?  sov
vad gjorde du för 15 min sedan? kollade tv och facebook
det senaste någon sa till dig: hejdå vad har du druckit idag? hallonsoda & cola
vad var det senaste du åt? ballerina 
vad var det senaste du köpte? cola, ballerina, munkar och gröt haha

 vad är det för väder hos dig nu? mörker
godaste glassmaken? choklad
tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte direkt
sover du tungt? nja inte direkt
 drömmer du mardrömmar? kan hända
favoritlåt just nu? har många favoriter 
vad ser du om du tittar till höger? ett glas med hallonsoda och fönster
vad/vem gör dig glad just nu? min dator 
vad ska du göra härnäst? se tv antar jag
höger el vänsterhänt? höger
humör just nu? små glad
är du kär? nej det kan jag inte påstå
favoritgodis? surt och choklad
kläder just nu? skjorta, strumpbyxor, linne och mössa
sommarplaner?mysa med familjen ochh bara njuta av värmen osv
hur många kuddar sover du med? två
morgon eller nattmänniska? nattvad är viktigast för dig? min familj och mina vänner så klartär du kittlig? ohja
snarkar du? nejdu
stjärntecken? fisk
äckligaste insekten? SPINDEL!
vad längtar du mest efter just nu? att jag blivit klar med min läxa.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar