måndag 26 september 2011

mys/flötmåndag

Mysmåndag på något sätt idag ju! Började med stavgång med Nea, sen lunch som då bestog av skabbig skol kebab! haha mums... ;) fast ne.
Sen va matbussarna sega som vanligt, så vi kom försent.. som inte gjorde något eftersom att ingen annan va där heller. gött
Vart knappt någon engelska lektion idag heller, mest matte så vi ska klara proven som vi antigen har imorgon eller nästa vecka.. för mig känns det som att de blir nästa vecka! haha matte är ju som sagt inte mitt bästa ämne direkt.. tur att man inte behöver göra mer matte efter A kursen om man inte ska läsa upp så man har tillgång till högskola.. som jag kanske vill? galen tjej jaojao hihih
Aja, skit samma... Efter matten köpte jag och Nea en varsin kaffekopp efter en go mazarin... Sen va de info & kommunikation som gällde, haha kul faktiskt! började med paint idag... ;) hahaha måste säga att jag är väldigt skillad!! eller? ;) Vågar nog inte lägga upp bilderna... men vem vet hihi 
Kollade också mest facebook haha.. men hon sa ju själv att vi fick det så vafan ska man göra liksom? (a) 

Snart blir det i alla fall kanske pizza & film kväll med Nea & Kungen! flötmåndag kallar vi det jao.. Gött som bara den ju! jag älskar livet hihi. 
Blir filmen "jag saknar dig" också tror jag, wihooo har velat se den jätte länge ju. frääänt. 
Nu ska jag fortsätta chilla sönder framför tvn så bloggar jag mer när jag har NO LIFE hihi. see yah later.

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar