måndag 12 september 2011

måndag!


Då va ännu en ny skolvecka påbörjad!!
Jag klagar konstigt nog inte, eller jo lite kanske.. Eftersom att varje vecka börjar tråkigt? gillar verkligen inte engelska och matte! åhj
Imorgon är det 2timmars pass matte & engelska efter lika länge? tagga.. NEJ!
Just nu sitter jag och njuter av livet i min fåtölj, hihi lurigt.
Ser på nå random program samtidigt jag kollar runt på nääätet!! Jag trivs i min fååtölj jag, haha (tjockis varning?)
Ska nog snart försöka ta mig ner till hemköp eller kanske lidl? haha närmast ju.. ;)
Och jaaaaaaaa, jag är väldigt lat.. iallafall när jag redan har sprungit på gympan idag? första lektionen också... KUL fast ne?!
Aja, måste röra på mig jag också haha..
Nu orkar jag inte skriva mer? så bloggar när jag orkar igen, see yah


lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar