tisdag 13 september 2011

en helt vanlig tisdag... + regn blläää


Nu ni händer det grejer här, känns helt rätt att jag har bytt design helt och hållet nu!! kändes så sjukt mycket trevligare & gladare? ljust och fint ;)
Idag har nog iallafall inte vart min dag? allt började med regn? sen matte i två timmar på det? USCH, mina största fiender här i malung ju! haha
Hur som helst.. Matten tröttade ut mig direkt, och självklart efter det väntade 2 timmars underbar (så grymt ironisk jag är) engelska efter lunchen! GAAAH jag blir galen på schemat ibland, iallafall på tisdagar?! dom vill man bara bränna ner.. hihi
Efter eng. så väntade ett pass med Marita i bransch/servicekunskap. det är då sjukt roligt & intressant iallafall! men vi gjorde inte alls mycket där.. Plus att vi fick fuska och smita hem tidigare! ;) busbus.
Efter skolan gick jag bara hem och sen direkt till hemköp, sen vart de matdags!
Lyckades tom med kyckling & currysås idag, haha stolt*
Jag fattar faktiskt knappt hur det kan gå och äta?! jag som ALDRIG har kunnat dedär med matlagning.. kanske borde bli kock? haha nejdu!!
Annars har det väl inte alls hänt något speciellt? isåfall hade jag nog kommit på de vid den här stunden, men icke!
NU har jag myst ner mig i min underbara säng och taggar sjukt mycket till helg! <3
Hoppas alla mår sjukt underbart & lever livet!! see yah.


lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar