onsdag 14 september 2011

life is almost perfect!♥

chill dag i skolan idag ju, sköööönt!!
Nu sitter jag och väntar in mina fina föräldrar & två av våra underbara hundaar!♥ livet är så sjukt lovley nu alltså.. utom att jag verkliigen längtar efter en gooo & flöötig pizza! haha, tjockis emma är på g igen! (a)
Har precis insätt att jag verkligen beroende av bloggar just nu? iallafall att läsa andras, kanske är det för att jag verkligen inte har något annat för mig? hihi ja så äre nog.
När mamma och pappa kommer blir det mys & förhoppningsvis mat inköp.. haha snål jag är!!! ;)
Sen drar dom iväg på ett föräldramöte kl 18 så då blir det massor av mys till mina två bebisar!! åh så underbart. ♥
Nu har jag absolut inget annat att tillägga? eller jo... har mitt första prov på fredag? tagga? NEJ! haha. see yah later guys.


lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar