onsdag 14 september 2011

kvällsté!! ♥


(vadå seriös? haha)

Kvälls té och efterlyst & snart en underbar film som gäller!
Har precis blivit av med mina älskade, så tomt nu igen.. inte helt okej men så är det.
Imorgon är det en älskvärd sovmorgon!! får ju sova en timme extra. mhh love!♥
Men den där extremt långa info&kommunikations lektionen taggar vi inte.. gaaaah men det går väl bara man anstränger sig & tar en rast hihi.

Kan väl förmedla om tankarna om hur helgen kommer se ut när jag väl håller på att skriva! ;)
På fredag så kommer min saknade bästa vän nanna hit!♥♥ vi ska prata ut om en massa skit som har hänt den senaste tiden, både bra skit & MASSA kass skit.. men ska bli mysigt att få umgås med underbaringen! längtar sååå.
Lördagen efter att sanna har åkt, (antagligen) så blir det att en annan underbar men mycket saknad bäästa person kommer hit, vi ska äntligen återförenas igen! WIHO
Så tankarna är väldigt ljusa om denna helg!!! emma gillar't
Nu ska jag fortsätta se tv & film, efterlyst blir man bara förbannad av ju :(
liksom, ge sig på en 12 årig flicka på cykel? eller en gravid kvinna? herregud va idiotiskt.. helt jävla sick!
Hoppas jag inte har nån sån idiotisk läsare haha ;) då jävlar!!!!:*

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar