torsdag 15 september 2011

tragiska torsdag..


Go kväll mina vänner/ovänner!
Idag har absolut inte alls vart min dag.. började med att jag vaknade meed lite HALSONT?! blääää.. så får lov att gå på en massa äckliga droppar osv mot förkyldningar.. äckligt är bara ordet! hih
efter att jag var redo för skolan drog jag mig väl dit för tre lektioner.. FICK världens mensvärk.. höll på att avlida helt & hållet när vi hade den där långa tråkiga info&kommunikation lektionen!!gaah..
Efter att vi hade slutat, ringde mamma & berätta att en av mina underbara hundar har lämnat denna vackra jord idag också, så resten av kvällen har bestått av en massa tankar om hur underbara djur är osv... och en massa tårar så klart! så tragiskt..
Har nyss druckit mitt kärleks té och läst lite till provet i branschkunskap imorgon! Nu är det veckoreyn som gäller för hela slanten! hihi wiiie.
Imorgon taggar vi helg & en underbar bästa vän!
Så då ska de inte va några tragiska tankar inte.. :)
Aja, nu ska jag faktiskt läsa.. bloggar imorgon hörrni! see yah.

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar