måndag 19 september 2011

moster ännu igen!!

Tjulu alla fina, idag är det måndag & alltså ännu en ny skolvecka påbörjad!
Dagen i skolan har varit helt okej måste jag säga.. lite seg men det gick. Vart ingen idrott idag, så sjukt gött måste jag säga eftersom att vi egentligen skulle vart ute och antigen springa i 40 min minst eller gå med stavar osv.. Plus att de ösregna typ? haha ogilla
Nu har jag precis ätit goa potatisbullar hihi, så nu är det chill i min fåtölj.. som vanligt haha!
Jag älskar verkligen att jag äntligen slipper åka buss på både morgon och eftermiddag, tänk er att jag ALLTID har åkt buss för att komma till skolan? herregud.. haha
Senare händer antagligen inget alls.. rätt gött på något vis, eftersom att jag är dunder förkyld. Nejdå men lite förkyld är jag allt!!
HAR BLIVIT MOSTER.. IGEN!! till en underbart vacker liten tjej. :) bild kommer senare ikväll! hihi
Nu har jag inte alls mycket annat att lägga till.. så avslutar la här. see yah!

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar