tisdag 20 september 2011

dött.se

Malung är dött.. har dock vetat detta sen jag flytta hit.... JAG VILL HITTA PÅ NÅGOT! innan jag får något psykfall och springer runt & skriker? haha, lite överdrivet dedär.. men ne jag måste hitta på något innan jag blir galen! Skiter i att alla är "trötta" efter skolan osvosv.... för det är ju jag också haha, så alla som har lust att bara umgås nån VARDAG? skriiiiiiiiiiv/säg till föfan. :)
Har vart en tråkig dag i skolan med 2 timmars matte & engelska sen efter det en underbar branschlektion. Fast vi håller på med en tråkig uppsats om historians & framtidens handel osv.. Men det måste göras det också, annars blir det inget roligt nästa arbete ;)
Imorgon är det en sån där go dag i skolan också + att vi slutat mycket tidigare än vanligt! Iallafall om vi gör klart intervjun på uppsatsen osv. GÖTT
Efter skolan blir det samma tråkiga rutiner antar jag också? blääääääääääääää........
Jag vill ha kulkulkulkulkul men hä skit la sig haha.
Aja, nu ska jag nog dra på en go film eller något? skönt de också ju.. see yaaah

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar