onsdag 21 september 2011

onsdaaag


Här sitter jag i min ensamhet, som vanligt... haha nejdå. (men typ.)
Äter hur som helst en goooo skål med underbar frukt. två favoriter också! (banan+kiwi hihi) Blandar in lite go hemgjord choklad också... det knullar rent av i munnen när man äter det.
Kikar lite då & då på min väldigt stora tv också, men snart blir det antagligen bara den... GLEE! hihi mys jaojao.
Känner att jag borde sluta sitta inne hela tiden, och typ ut och gå/springa nånting varje dag.. varannan i alla fall? gaah, men vi får se hur länge det håller. (om jag ens börjar haha)
Dagen i skolan har vart helslapp också faktiskt, bara arbetat med uppsatsen om historiska & den framtida handel. Rätt kul faktiskt? shiit haha.
Annars har jag knappt gjort något tror jag? aja skit samma..
Jag orkar inte skriva mer, så seee yah!

lovelove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar