tisdag 11 oktober 2011

Dag 3 - meningen bakom ditt bloggnamn

Fortsätter att beta av lite sådär tråkiga punkter på den där listan när jag väl är på g.. heh.

Ja ni.. meningen bakom mitt bloggnamn är ju inte så svår att lista ut? haha, Eftersom att det är mina två namn jag är igenkänd som bland mina nära & kära så var det ju självklart att jag skulle heta det.. eller? haha
Ne, men jag hade dålig fantasi.. Dock rätt glad att jag inte valde något annat mer barnsligt & något man lätt tröttnar på.. så man slipper hålla på att ändra! WIHO jag tänker ibland.. ;) (nästan aldrig...)

Vi får la se om jag fortsätter bita av några? eller ger mig för idag/ikväll/inatt... äsch jag kommer säkert somna nu! min POJKVÄN (läs äkta jävla pojkvän som jag är såååå glad över) och min finaste & underbaraste vän har ju båda lämnat mig uppe.. lata mälungsbor säger jag bara.. ;) nejdå! dom är så underbara så, love theeeeem!
Hoppas alla där ute/inne mår toppen & trivs som fisken i vattnet med livet. För det gör JAG & är så stolt över mig själv just nu.. wiiiiiiiiiie
pusssshej / emma.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar