onsdag 12 oktober 2011

mysmorgon

Vaknade precis upp till en härlig morgon sol utanför fönstret.. Känner dock på mig att jag verkligen inte vill utanför dörren i onödan hehe. Eftersom att det säkert är huuuuur kallt som helst trots vädret.. buhu
Dagen idag kommer nog mest bestå av packning, chilla vid tvn, besöka Elin och kanske syster också? vad vet jag liksom... Men mot kvällen hoppas vi verkligen på en resa mot Malung igen, för det behöver jag.. Saknar dom så  det gör ont! Och inte alls okej att börja ett förhållande på avstånd. GALEN. hihi
Nu ska jag slå mig ner (som jag dock redan gjort för länge sen..) i soffan & mysa ner mig med Kendra & sen 7th heaven.. asuuum! I nästa (normala) inlägg läggs det nog ut bilder på mina nyinköpta kläder ifrån stockholm.. Ja det får det fan bli! seeeeeee yah

puusssss / emma.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar