torsdag 13 oktober 2011

Torsdaag

Nu är jag överlycklig, en resa med världens bästa snäcka Nea & massa mer folk haha. Det är mot Rhodos Flyget lyfter emot också!! Gaaah jag döööööör.. så underbart :) Kan ju inget annat än längta ihjäl mig.. men det vet jag att jag absolut inte är ensam om! hihihi :D
Just nu sitter jag i sängen medans Päronen sätter ihop mina nya möbler från IKEA.. Jag måste ju erkänna att jag är väldigt lat av mig.. dock finns det knappt plats i min lilla lägenhet så ;) haha, och snart kommer Nea & hennes Mor.. Stackarna får trängas här med oss, haha men de går nog bra det också!!
Har haft det hur mysigt som helst med världens bästa pojkvän innan päronen kom hit också, jag är såååååå kär så jag tror jag avlider lite. UNDERBART! 
Nu ska jag ordna lite med kläder osv, seeeeee yah 
(ikväll blir det mysmysmys med Nea också! WIIE) / emma.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar