fredag 14 oktober 2011

dag 4 - mina föräldrar

Mina föräldrar.. ja vart ska man börja? Jag är sjukt tacksam att jag hade en sådan tur med föräldrar.
Jag är ju dock som vilken tonåring som helst och har skrikit ut min ilska & alla sorger för dem, men det är något jag verkligen håller på att sluta med nu! Jag har alltid fått det mesta som jag har velat.. vissa kallar mig bortskämd, men jag har ju faktiskt inte fått överdrivet med saker ju? 
Dem är hur som helst helt fantastiska, jag är faktiskt en stolt dotter åt dem.
Nu bor jag ju dock inte hemma längre.. inte ofta i alla fall! vilket är både skönt ibland & ibland så otroligt tomt.. Jag saknar dom så klart.  




Jag är inte på något vidare skrivhumör idag känner jag nu. men det var väl lite hur jag känner om dom! så det får fan duga.. ;)
Nu ska jag ta mig en sköööön & lång dusch känner jag.. det är jag fan värd! hoppas alla får en trevlig helg. kram / emma.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar