tisdag 18 oktober 2011

jaaaag är trött, kissnödig & hungrig.. dock orkar jag inte göra något åt det! haha
Sitter annars & snackar med min underbara vän KUNGEN & min älskade pojkvän! dom är underbara dom, bäääääst. plus Nea ofc!!
Jag är så kär just nu, jag håller seriöst på att gå under av kärlek! Helt jävla sjukt vilken underbar pojkvän jag har fått tag i, hela han är genom snäll, söt, fin, underbar, rolig osvosv.. finns nog inget alls ont i den människan? nej det gör det fan inte! inte vad jag har märkt i alla fall.. :') min älskade kärlek. <3
När jag inte är i hans närhet känner jag mig naken, så otroligt naken.. vet inte var jag ska ta vägen alltså.. Jag vill vara nära honom, alltid!

Bertil Isac Martin Hol Larsson, jag kommer alltid älska dig. Vad som än händer! 


Nu ska jag stänga ner bloggfanskapet.. hehe, sov sött vakna blött alla sötisar! det ska då jaaaaag. 
/ emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar