tisdag 18 oktober 2011

älskade onsdagar!

Uppe med tuppen.. som man brukar säga, fult men sant! 
Jag är typ sååååååhääääääääääääääääär trött just nu... har inte sovit så jätte bra kan jag säga, dock bäst på morgonen (eftersom att jag soomna riktigt då hihi) Fattar inte hur jag kommer palla med idag, men får stå ut. hihi
På schemat idag står massa roligheter!!! :'D till & med i skolan, luuuurigt dedär. 
Först blir det att åka till skolan tidigare för att möta på sötis tjejer från Vansbro & Äppelbo som ska besöka oss idag. Sen trääänaträäänaträäääna på min & världens bästa Neas powerpoint om mode osv... Kommer nog gå detdär! wiie
Sen redovisning kl 1, inte alls nervig.. skulle jag vart mitt gamla jag skulle jag skitit på mig vid detta laget. Men nej ni! nu är emma på g. :')
Efter redovisningen antar jag att vi har typ nån random lektion? eller ne jag vet faktiskt inte vad vi håller på med haha... skit samma! 
Ikväll ska vi i alla fall ha en traditionell FLÖTKVÄLL!!!! som jag har längtar. jag älskar dom, hihihihihi
ojoj, tiden rinner iväg när man har skoj har jag märkt, bloggar mer när jag har tid sen.. Kanske inte mer idag? eller jo fan det blir det nog.. hheheh! hoppas alla mår bra osv. puss/ emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar