onsdag 19 oktober 2011

dag 5 - mina syskon & dag 6 ett nytaget foto på dig själv & 15 intressanta fakta om dig själv..

Efter som att jag nästan helt glömt bort "listan" så kör jag två direkt!! hihi

Dag 5.
Ja mina syskon.. var ska man börja? GAH jag älskar dom verkligen sjukt mycket. Finns inga som är så bra som dom! Jag är som sagt yngst, som faktiskt är skönt. Har rätt många syskon också.. vilket är skoj!! Dock bara ett som jag både har samma mamma & pappa med, men vafan spelar det för roll liksom? ingen alls..
Inte bara det att dom är otroliga & hur goa som helst, dom har otroliga familjer/barn ocksåååå som jag älskaaaar  
otroligt mycket. finns inte ord för hela min familj/släkt i helhet tycker jag! dom är bra dom, hihi

Dag 6.

1, mörkret skrämmer mig
2, jag hatar fisk (hehe)
3, älskar att sjunga..
4, jag lever för dom jag älskar & avgudar
5, jag har fobi för småkryp & kräldjur.
6, jag har börjat älska skolan, som jag ALDRIG gjort förr.
7, mina vänner är underbarast
8, min pojkvän lika så
9, att bo ensam är både skönt & skrämmande
10, jag lääääängtar till rhodos!!
11, kommer knappt på något mer..
12, jag är en riktigt flötare, haha
13, lever livet, innan det plötsligt är över
14, jag börjar få mycket bättre självförtroende nu, vilket är toppen
15, detta var det mest ointressanta jag nånsin skrivit.. haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar