onsdag 19 oktober 2011

favoriter

Tror jag har blivit någon slags bloggahollic haha. Jag bloggar JÄMT nu mer? gaaaaaah va galet! men aja, bättre det kanske än en massa jävla pauser? ja det är nog så.

Sitter just nu och tänker på fina människor, väldigt fina. det är underbart jag lovar!
haha, tänk va gulligt jag skriver om någon/några i varje inlägg nu mer? typ i alla fall.. helt sjukt, i jämförelse med förut! haha aja. 
Tänkte skriva lite av mina favorit låtar nu, jag är besatt! hihi

smoke weed everyday - snoop dog
stjärnorna finns här - kapten röd
in kommer ting - kapten röd
ju mer dom spottar - kapten röd
saknade vänner - kapten röd
someone like you - adele
rolling in the deep - adele 
your favorite song - i am so me
jag gråter bara i regnet - newkid
under löven - melissa horn
jag saknar dig mindre & mindre - melissa horn
innan jag kände dig - melissa horn
man måste dö några gånger innan man kan leva - håkan hellström
vi kommer alltid ha paris - veronica maggio
sju sorger - veronica maggio
bless the broken road - rascal flatts 
my man - miss li
i heard of a girl (acustic)- miss li
bourgeois shangri-la - miss li


har dock glömt mångaaaaa.. men orka skriva alla? då skulle det inte få plats.. haha! see yah sötisar. puss
/ emma.  

1 kommentar: