onsdag 19 oktober 2011

nattnatt

Kör på ett sista inlägg för idag nudå! kom precis hem ifrån Johan, där jag, Nea & Isac har kollat in film.. hehe, som inte var så läskig som jag trodde den skulle vara. Dock överdriver jag alltid, så ja.. haha
NU ligger jag i sängen & myser ner mig. Det är det bästa som finns.. efter att umgås med vännerna & pojkvännen (men det var ju självklart) hihi. Dom är fina dom, som jag sagt ett antal gånger nu.
Imorgon väntar skolan som vanligt, har dooooock sovmorgon vilket är behövligt känner jag! Jag älskar sovmorgon.. det borde då alla göra tycker jag? eller? hehe.
Har rätt slappt imorgon också, utom den där låååååånga tröööööööga info&kommunikations lektionen på mer än 2 timmar.. GAH då får man spunk!!
Men lite facebook då & då så överlever man lätt.. kanske tar & bloggar lite också? ja vem vet.. ;)
Aja, nu ska jag kolla om det finns något mysigt att kolla in på någon tv play kanal här.. HOPPAS. Sov sött alla sötisar.. om ni inte redan gör det........ hehe puss / emma.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar