måndag 31 oktober 2011

måndagsmorgon.. (ogillas)

hehe, precis satt mig upp i sängen & vaknat till liv helt (nästan i alla fall hehe) Har varit lika mysig denna gång när jag sov sa Frugan.. HAHA typiskt mig att mysa.
Nu gör sig Nea redo för skolan osv så vi kan dra vidare mot dj emmas place så jag får fräscha upp mig (som verkligen behövs).
Har också fått mig morgonskratt, haha goa unge.. Speciellt när hon prata med sin hund nyss, lät ungefär såhär... nej pussa henne inte när du har slickat dig på lurN! haha åh, jag må ha dålig humor, MEN de va roligt ju haha.
Dagen kommer säkert gå snabbt.. hoppas jag? i alla fall när man är i skolan, pallar verkligen inte!
Ni som har lov ska vara glada.. (typ alla i heeeela sverige utom vi?) jag gillar det inte... men vi har då haft förut! Som tur är.. ;)
Nu avslutar jag detta, annars blir det bara massa random. pusss hej! / emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar